اتفاق عجیب پس از لغو بازی: اخراج بازیکنان از خوابگاه!

بازیکنان شهرراز شیراز در بازگشت از مسابقه نیمه تمام مقابل سایپا از خوابگاه بیرون شدند.
کلانشهر: شرایط نابسامان باشگاه شهرراز شیراز و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان موجب شد تا آنها تصمیم به اعتصاب در مسابقه هفته دوازدهم لیگ دسته ...